Del på facebook
Skip Navigation LinksBRK Erhverv Udbud Annullering af Udbud af offentlig servicetrafik til Bornholms Regionskommune og efterfølgende genudbud

Annullering af Udbud af offentlig servicetrafik til Bornholms Regionskommune og efterfølgende genudbud

Grundet uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet har Ordregiver valgt at annullere det tidligere offentliggjorte udbud. Materialet er blevet tilrettet og offentliggøres hermed igen.

Bornholms Regionskommune, Trafikselskabet BAT, udbyder offentlig servicekørsel under følgende kørselsordninger:

A:            Kørsel med deltagere i den lovpligtige individuelle handicapkørselsordning

B:            S-trafik med betalende passagerer

C:            Kørsel for Bornholms Regionskommune f.eks. kørsler til dagcentre, kørsel efter sundhedsloven, visiterede brugere samt lign.

D:            S-trafik rute bl.a. med specialkørsel af børn, unge og øvrige brugere.

Udbuddet omfatter garantikørsel (14 udbudsenheder) og variabel kørsel (12 udbudsenheder).

Tilbudsgiver kan afgive tilbud på den eller de udbudsenheder som tilbudsgiver har interesse i.

Kontraktperiode:

1. august 2020 til 31. juli 2023 med option på 1x12 mdr. forlængelse.

Udbudstype:

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit II.

Udbudsformen er et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.

Tildelingskriterier:

Ordregiver gennemgår tilbuddene for at finde det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af kriteriet pris.

Ansøgningsfrist

Tilbudsfrist er den 31. marts 2020 kl. 12:00

Spørgefrist er den 20. marts 2020 kl. 10:00

Materiale:

Ordregiver gennemfører denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.

Udbudsmaterialet kan rekvireres digitalt gennem Mercell Danmark A/S via dette link: 

https://permalink.mercell.com/124156755.aspx

Tilmeld dig opgaven ved at trykke på ikonet "Show interest ".

Udfyld en registrering af dit firma, hvis du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S.

Registreringen er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.