Sådan kan du komme i kontakt med os ...
Ring til os:
Vores åbne telefontid er hver tirsdag fra kl. 09:00-11:30. Du ringer til os på 56 92 21 16.
Skriv til os via mail:
Du kan altid skrive til os ved at sende en mail til: byg@brk.dk Så kontakter vi dig enten på telefon eller mail. I mailen skal du blot oplyse: dit navn, telefonnummer og adresse samt beskrive, hvad din henvendelser handler om.
Personligt fremmøde efter aftale:
Personligt fremmøde kan kun finde sted mod forudgående aftale. Dette kan ske på kundecenterets telefonnummer i telefontiden.
Møder med byggesagsbehandlere:
Møder med de enkelte byggesagsbehandlere, om igangværende sager og opstart på sager, aftales individuelt og kan foregå alle dage.
Byg kundecenter
Byg kundecenter er din indgang til byggesagsbehandling i Bornholms Regionskommune. Hos Byg kundecenter kan du få generel orientering om byggesagsbehandling, få besvaret generelle spørgsmål omkring sagsbehandlingen samt træffe aftale om et personligt møde med en af vore byggesagsbehandlere. Du kan kontakte BYG Kundecenter på byg@brk.dk
Ved opstart af et byggeprojekt kan du aftale et formøde, hvor projektet gås igennem sammen med de relevante myndigheder (brandinspektør, planlæggere, miljømedarbejder m.fl.). Send os en mail på byg@brk.dk med dit navn og adresse for din byggesag, en beskrivelse af projektet/ombygningen, et forslag til mødetidspunkt og et telefonnummer, hvor vi kan træffe dig om dagen.
Du skal være opmærksom på, at det er obligatorisk for alle at indsende ansøgninger m.m. via Byg og Miljø, www.bygogmiljoe.dk
Byg kundecenter
Skovløkken 4, 3770 Allinge
E-mail: byg@brk.dk
Telefon: 56 92 21 16.